شوفاژ لطفی

09125641224

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در فردیس

تعمیر پکیج ایساتیس در فردیس با اعزام تکنسین های مجرب شوفاژ لطفی در کمترین زمان انجام می شود.
نیروهای این مرکزعلاوه بر دارا بودن تجربه زیاد برای انجام این امور با بروز نگه داشتن علم خود در زمینه ی تعمیر و سرویس پکیج ایساتیس توسط شرکت در دوره های آموزشی مربوطه سعی بر ارائه بهترین و سریع ترین خدمات را به مشتریان عزیز خود دارند.
برای برخورداری از خدمات این مجموعه تنها کافیست با این مرکز تماس بگیرید تا بلافاصله پس از تماس نیروهای خود را به محل مورد نظر شما اعزام کند.

شوفاژ لطفی : نمایندگی پکیج ایساتیس در فردیس

فردیس یکی از شهرستان های استان البرز می باشد که در نزدیکی شهر کرج قرار داشته و دارای بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت می باشد.
این شهر به علت دارا بودن شهرک های مسکونی متنوع و محله های زیاد افراد و خانوارهای زیادی را در خود جای داده‌ است.
با توجه به اینکه سیستم گرمایش اکثر خانه ها معمولاً پکیج است و همانطور که در بالا نیز توضیح داده شد پکیج های ایساتیس از جمله پرطرفدارترین محصولات تاسیساتی در بین افراد می باشد بنابراین طبیعی است که مردم فردیس به دنبال مراکز مطمئن نمایندگی تعمیرات پکیج در فردیس باشند.
خبر خوش برای اهالی فردیس این است که شوفاژ لطفی کرج به اهالی فردیس نیز سرویس رسانی کرده و سرویس کاران خود را با یک تماس در کمترین زمان به فردیس ارجاع می دهد.

✵ فروش انواع پکیج ایساتیس با نصب و گارانتی
✵ فروش انواع رادیاتور ایساتیس
✵ خدمات پس از فروش ایساتیس در فردیس
✵ نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در فردیس
✵ اعزام تعمیرکار پکیج ایساتیس / تعمیر پکیج ایساتیس در منزل
✵ تعمیر برد پکیج ایساتیس
✵ فروش قطعات پکیج ایساتیس در فردیس
✵ تعمیر مبدل پکیج ایساتیس
✵ سرویس و اسیدشویی و رسوب گیری پکیج ایساتیس
✵ تعمیر پمپ پکیج ایساتیس در فردیس

تماس و پاسخگویی از 9 صیح الی 20 عصر
lotfi min

 

تعمیر پکیج ایساتیس چگونه انجام می شود؟

پس از تماس مشتری با تاسیسات لطفی و مطرح کردن مشکلات دستگاه، تعمیرکاران این مرکز ابتدا به صورت تقریبی مشکل دستگاه را عیب یابی می کنند سپس به آدرس مورد نظری که مشتری داده مراجعه نموده و دستگاه را از نزدیک بررسی می کنند تا عیوب آن را به صورت صد در صد مشخص نموده و قطعات معیوب را شناسایی کنند.
این افراد قبل از شروع به کار تعمیر، هزینه های مربوطه راتخمین و با مشتری در میان می گذارند و در صورت تایید مشتری کارخود را شروع می کنند.
در صورتی که قطعهای در پکیج ایساتیس مشتری نیاز به تعویض داشته باشد تعمیر و سرویس کاران این مرکز این قطعات را با قطعات یدکی اصل و اورجینال تعویض می کنند.
یکی از مشکلات رایج در پکیج ایساتیس نشتی آب است که در این صورت تعمیرکاران لطفی آبریزش این دستگاه ها را برطرف می کنند و جلوی نشتی را می گیرند.
در صورتی که پکیج هیچ گونه مشکلی نداشته و تنها نیاز به سرویس دوره ای و سالانه داشته باشد سرویسکاران این عمل را در طی چند مرحله برای مشتری انجام داده و سپس دستگاه را پس از تست به صورت سالم به مشتری تحویل می دهند.

سرویس پکیج ایساتیس چگونه انجام می گیرد؟

جهت سرویس کردن پکیج ایساتیس، سرویسکاران لطفی پس از اعزام به محل مشتری ابتدا قابی که بر روی پکیج قرار دارد را باز نموده و آن را از دستگاه جدا می کنند.
سپس لازم است قطعات داخل پکیج را نیز باز کرده و به تمیز کردن برخی از قسمت ها و قطعات مانند کنترل پرشر سوئیچ هوا ، شلنگ های موجود درون دستگاه، فن و بلوور پکیج پردازند.
پس از انجام امور فوق این تکنسین ها برای سرویس پکیج ایساتیس اسیدشویی که شامل دو مرحله اسید شویی مبدل اولیه و ثانویه است را انجام می دهند.
هنگامی که کار اسید شویی به پایان می رسد این سرویس کاران شستشوی بلوک هایی که در قسمت های کناری دستگاه قرار دارند را انجام می دهند.
پمپ سیرکولاتور نیز یکی از قطعات پکیج است که باید توسط سرویس کاران شستشو داده شده و کارکرد آن کنترل شود.
در ادامه لازم است محفظه احتراق نیز کاملاً تمیز شده و کنترل بر روی برخی قسمت های پکیج مانند پرشر سوئیچ آب، قطعات کنترلی در پکیج و دودکش انجام گیرد.
یکی از مهم ترین کارهایی که در سرویس پکیج ایساتیس تسط تکنسین های لطف انجام می شود بررسی دودکش از نظر وجود انسداد و گرفتگی است.
این تکنسین ها در انتهای کار خود شیر گاز و شعله های کوتاه و بلند پکیج را کاملا تنظیم کرده و پس از مونتاژ کردن قطعات پکیج و قرار دادن قاب آن در جای خود تست نهایی پکیج را انجام میدهند .

نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در فردیس
نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در فردیس

خرابی های رایج پکیج ایساتیس شامل چیست؟

– مشکلات مرتبط با افت فشار آب در پکیج
– نشتی آب از دستگاه
– عدم توانایی پکیج ایساتیس در گرم کردن آب
– روشن نشدن پکیج
– ایجاد سر و صدای زیاد و غیر طبیعی از دستگاه
– گرفتگی و مسدود شدن راه دودکش
– خرابی و از کار افتادن برد پکیج
– ایجاد انواع کدهای خطا بر روی مانیتور دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *