شوفاژ لطفی

09125641224

فروش و تعمیر پکیج ۲۰۰۰ در کرج

تاسیسات لطفی مرکز فروش و خدمات پکیج ۲۰۰۰ در کرج ، با 30 سال سابقه است.
پکیج ۲۰۰۰ یکی از محصولات شرکت ۲۰۰۰ است که در زمینه تولید محصولات گرمایشی مانند پکیج و رادیاتور فعالیت دارد.
این دستگاه به دلیل ظرفیت بالایی که دارد و این ظرفیت در حدود ۹۰ درصد می باشد ، آن را به بهترین گزینه برای تامین گرمایش محیط در منازل و ادارات تبدیل نموده و از آن می توان برای گرم کردن آب در رادیاتورها استفاده نمود.

شوفاژ لطفی : مرکز فروش و خدمات پکیج ۲۰۰۰ در کرج

شوفاژ لطفی به مدت 30 سال در زمینه فروش، نصب و تعمیر انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی از جمله ارایه خدمات پکیج در کرج فعال است .
جهت خرید و یا تعمیر پکیج در کرج با تاسیسات لطفی تماس بگیرید .

✵  فروش پکیج 2000 در کرج
✵ خدمات و تعمیرات پکیج 2000 در کرج
✵ فروش و تعمیر پکیج در کرج

جهت مشاوره خرید ، سفارش خرید و  خدمات ، با ما تماس بگیرید. تماس و پاسخگویی از 9 صیح الی 20 عصر

lotfi min

 

پکیج ۲۰۰۰ در کرج
پکیج ۲۰۰۰ در کرج

نحوه عملکرد پکیج ۲۰۰۰

پکیج ۲۰۰۰ دو مبدله یا مونوترمیک می باشد که شامل دو مبدل که یکی از آنها مبدل اصلی و دیگری یک مبدل صفحه ای می باشد .
گرمایش محیط با استفاده از این گونه پکیج ها توسط مبدل اصلی تامین شده و طرز کار آن نیز بدین صورت است که آب برای گرم شدن از درون مبدل ها عبور نموده سپس به درون رادیاتور ریخته شده و باعث گرم شدن آن می ‌شود.
اما پکیج ۲۰۰۰ برای آنکه بتواند آب گرم مصرفی را تامین کند از مبدل صفحه ای خود استفاده نموده و پس از اینکه آب گرم شد همراه آب سرد از مبدل صفحه ای عبور کرده و گرمای آب گرم در آب سرد منتقل می شود ، سپس آب گرم در دسترس قرار می‌گیرد.
یکی از ویژگی و مزایای این نوع پکیج ها این است که به دلیل آنکه تماس مستقیمی بین آب گرم و مشعل وجود ندارد در جدار های داخلی آن رسوب گیری دیرتر اتفاق می‌افتد.

قابلیت‌های پکیج ۲۰۰۰

– از جمله قابلیت های این نوع پکیج ها می توان به استفاده از هوای محیط جهت احتراق به دلیل دارا بودن محفظه احتراق بسته و فن دار، می باشد .
– این نوع پکیج ها مجهز به سیستم هواگیری و ضد یخ زدگی اتوماتیک می باشند.
– برخوردار بودن از سیستم کنترل دمای آب ، تخلیه ایمن گازهای احتراق و همچنین دارا بودن سیستمی برای تامین آب یا حداکثردما یکی دیگر از قابلیت های این پکیج ها می باشد.
– پکیج های ۲۰۰۰ از راندمان ۹۳ درصد برخوردار بوده و دارای ظرفیت حرارت ورودی kw26 هستند و می تواkند به صورت روزانه عملکرد خود را برنامه ‌ریزی کنند.

برخی دیگر از ویژگی های پکیج ۲۰۰۰ شامل موارد زیر می باشند :
– دارا بودن نمایشگر دیجیتال و سیستم بای پس اتوماتیک
– وجود پمپ سیرکولاتور پرقدرت کنترل اتوماتیک
– توانایی اتصال به ترموستات اتاقی
– دارا بودن مشعل اتمسفریک
این دستگاه ها به دلیل دارا بودن سیستم آیونایز توانایی حفاظت از شعله را دارا می باشند.
– یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه ها استفاده از آنها در آپارتمان های ۲۱۰ متر مربع و ۲۸۰ متر مربع با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی و موقعیت ساختمان است.
در صورتی که ساکن استان البرز می باشید و قصد خرید پکیج ۲۰۰۰ در کرج را دارید می‌توانید به نمایندگی لطفی مراجعه نموده و یا با آنها تماس بگیرید.

معرفی کد خطاهای پکیج ۲۰۰۰

برخی از کد خطاهای رایج در پکیج ۲۰۰۰ شامل موارد زیر می باشد:
در صورت کمبود فشار آب این پکیج کد E0 را صادر می کند که علت آن ممکن است به‌خاطر پایین آمدن فشار بار پکیج و یا نیاز به هواگیری رادیاتورها باشد.
اگر شعله در این پکیج ها تشکیل نشود که دلیل آن ممکن است به علت شدن شیر گاز یا الکترود جرقه زن و عدم گاز در مدار باشد ، دستگاه کد خطای E1 را نشان می دهد.
خراب شدن NTC در مدار گرمایش باعث ایجاد خطای سنسور NTC شده و دستگاه کد E3 را نشان می دهد.
اگر فن نتواند کار کند یا شیرای پرشر هوا باز مانده باشند خطایی مبنی بر پرشر سوئیچ هوا صادر شده و دستگاه کد خطای E4 را صادر می کند.
در صورت عدم پایدار بودن شعله و تنظیم نبودن فشار شیر گاز یا خرابی آن خطایی مبنی بر نادرست بودن شعله صادر شده و دستگاه کد ارور E6 را نشان می دهد.
در برخی موارد نیاز است تا علاوه بر بررسی کردن پمپ و مسیر گردش آب ، هواگیری نیز انجام شود . این مشکل با خطای عدم گردش آب نشان داده شده و کد ارور E7 صادر می شود.
در صورتی که احتمال خرابی برد یا نمایشگر دستگاه وجود داشته باشد ابتدا باید کابل ارتباطی و پورت خروجی بررسی شوند تا دستگاه دچار عدم ارتباط بین کیت نمایشگر و برد کنترل نشود ، زیرا در این صورت کد خطای EC صادر می شود.
خراب شدن سنسور NTC و یا کوتاه بودن اتصال کد خطای EE را در پکیج ۲۰۰۰ صادر می کند.
اگر دمای آب گرم مصرفی زیاد شده و بیشتر از ۸۵ درجه شود ، کد خطای EF صادر شده و لازم است دبی آبگرم ، مبدل ثانویه و لوازم داخلی شیر سه طرفه دستگاه بررسی شوند.
گاهی اوقات پکیج های ۲۰۰۰ فلوسنسور خراب شده و کد ارور EL از دستگاه ساده می شود . در این صورت باید فلوسنسور یا برد الکترونیکی و کابل های موجود در دستگاه بررسی شوند.

 فروش پکیج ۲۰۰۰ در کرج

شوفاژ لطفی با بیش از سه دهه سابقه کاری در زمینه ی فروش ، نصب و سرویس تجهیزات سرمایشی و گرمایشی یکی از مراکز معتبر فروش پکیج ۲۰۰۰ در کرج می باشد .
این مرکز علاوه بر فروش محصولات تاسیساتی ، به مشتریان خود در مورد خرید مناسب ترین دستگاه مشاوره های لازم را نیز ارائه می دهد .
خدمات تاسیسات لطفی تنها مختص شهر کرج نبوده و این مرکز خدمات خود را در کل استان البرز ارائه می ‌دهد.lotfi min

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *