شوفاژ لطفی

09125641224

نکات کلیدی تنظیم پکیج در تعطیلات و مسافرت های نوروزی

نحوه تنظیم پکیج در تعطیلات ، موضوع مهمی است که اکثریت افراد از شیوه صحیح آن اطلاع ندارند و هنگام مسافرت ممکن است ناخواسته به پکیج آسیب برسانند.
در این مطلب کارشناسان شوفاژ لطفی شما را با نحوه تنظیم پکیج در تعطیلات آشنا می کنند .
پکیج دیواری وسیله پر مصرف و کاربردی در منزل است که تامین کننده آبگرم مصرفی و گرمایش در منزل و محل کار می باشد و با عناصر آب ، برق و گاز در ارتباط مستقیم است .
همینطور که این دستگاه بسیار پرکار و پرفعالیت است میتواند از نظر آتش سوزی ، نشتی آب و گاز گرفتگی و اتصالات برق گرفتگی نیز خطرناک باشد. پس لازم است زمانی که ما در منزل یا محل کار نیستیم و یا برای مدت طولانی برای تعطیلات نوروز کنار این دستگاه نیستیم مراقبتهای ویژه ای ازآن به عمل آوریم.

نکات کلیدی تنظیم پکیج در تعطیلات
نکات کلیدی تنظیم پکیج در تعطیلات

تنظیم پکیج در تعطیلات تابستان و روز های گرم سال

در فصول گرم سال و تعطیلات تابستانی که نیاز به تامین گرمای محیط نداریم قبل از خارج شدن از منزل پکیج را در حالت روشن قرار می دهیم یعنی دو شاخه دستگاه در برق باشد ولی فلکه های ورودی اب را زیر پکیج ببندیم، در این صورت اگر دستگاه فشار بارش پائین بیاید فقط خاموش میشود و هیچ خطری محیط را تهدید نمی کند.

تنظیم پکیج در تعطیلات در زمستان و روزهای سرد سال

اگر در فصل سرما یا تعطیلات نوروز باشد و بخواهیم به مسافرت برویم باید پکیج را در حالت روشن قرار دهیم و شیرهای زیرپکیج را بست ولی هرگز نباید فلکه های مربوط به رادیاتور و گاز را قطع نمائیم.چون در پکیج سیستمی وجود دارد که وقتی دمای آن کم شود پمپ روشن شده و با گردش آب از یخ زدگی جلوگیری می کند و در صورت کاهش دمای بیشتر بصورت خودکار مشعل پکیج روشن میشود .اکثر پکیج ها در بالکن نصب شده اند ، اگر ما هنگام خروج دو شاخه را از برق خارج کنیم و یا شیر گاز آن را قطع کنیم و پکیج در حالت سرمای زیاد قرار بگیرد پمپ آن در اثر سرما یخ زده و دیگر آبی نمی چرخاند و در نتیجه در اثر سرما اتصالات پلاستیکی پکیج اعم از هوزینگ پمپ ، بلوکها و دیگر اجزای پلاستیکی داخل پکیج دچار یخ زدگی و ترک خوردگی می شوند.

پس بهتر است با رعایت اصول اولیه در صورت آگاهی از این مطالب و یا تماس با تکنسین های مجرب و نمایندگی پکیج مربوطه و کسب اطلاع از نحوه کار پکیج در ایام تعطیلات نوروزی شیرین و پربار و خاطره انگیزی را طی کرده و پس از بازگشت به منزل از گرمای مطلوب آب و مطبوع منزل سفری به یادماندنی خود را ثبت خاطر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *